środa, 28 sierpnia 2013

Makaron z łososiem i śmietanką

Dzisiaj coś bardziej na słono, niż na słodko. Przepis powstał z kilku innych, znalezionych w internecie, gdyż wolę minimalizować czas spędzany przed garnkami. Muszę przyznać, że w

domu znalazł amatorów :)

SKŁADNIKI:
  • 200 g wędzonego łososia
  • odrobina oliwy z oliwek
  • 4 łyżki śmietany (dodałam 18%, gdyż taką miałam w lodówce)
  • sok z połowy cytryny
  • kilka pomidorków koktajlowych
  • makaron (wybrałam ten typu spaghetti)
WYKONANIE:
Łososia podsmażamy na oliwie, aby ładnie się zarumienił. Następnie dodajemy śmietankę i cytrynę. Bardzo często mieszamy, aby śmietana się nie zważyła.
W międzyczasie gotujemy makaron. Ważne jest, aby nie solić wody - sos jest na tyle słony, że dodanie odrobiny do makaronu może okazać się klęską. Podajemy ozdobione przekrojonymi pomidorkami. Smacznego :) 

1 komentarz:

  1. NO, KURDE, JUŻ SIĘ STĘSKNIŁAM! Codziennie zaglądałam, a tu bez nowych wpisów. Witam w blogosferze ponownie!

    OdpowiedzUsuń